Processer

Har din virksomhed styr på processerne ? hvilke skaber høj værdi og hvilke gør ikke ? Hvilke processer er effektive og der hvor du får mest for “pengene” ? Bør der i organisationen være en proceskonsulent og procesejere ? hvad betyder de roller og hvordan forankres ansvaret ?
Vil du virksomhed holde hvad i lover og altid leverer til aftalt tid, kvalitet og pris ?

Sørg for at kortlægge og optimere de mest værdiskabende processer således kvaliteten bliver ensartet (oplevelse og forventning hænger sammen) til gavn for medarbejdere og kunder.

Få processerne og rollerne forankret i virksomheden. Undersøgelser viser at mange organisationer bruger 20-30% af tiden til fejlrettelser og gøre tingene om. Hvorfor ikke stile mod at gøre tingene ens og rigtigt hver gang og undgå de dyre “fjumretimer” og få mest muligt på bundlinjen.

Vi kan hjælpe med kortlægning, analyse og optimering/dannelse af effektive processer.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *